Wednesday 10 August 2011

Dulu & Sekarang

Semalam berjanji, hari ini saya tunaikan.
Di bawah adalah gambar saya sebelum dan selepas saya berdiet.



Nampak perbezaan tak?
Kedua-dua gambar diambil semasa konvokesyen diploma dan degree saya.
Yang di sebelah kiri tu mak aii..kembang semangkuk ala-ala doraemon..sebelah kanan tu much more better..nampak la macam orang sikit..

Gambar lagi tapi versi close-up. So boleh bandingkan sebelum dan selepas.. 


SEBELUM


SELEPAS

Erm..saya rasa saya nampak lebih muda dan ceria waktu konvokesyen degree saya..ke saya je yang perasan... :p


XOXO,
Che Nur Wannabeslim♥

2 comments:

fRom MiSs to mRs said...

i wish i can post my old pics too..tapi takmo..*living in denial* becuz am afraid am turning myself into the old me now *sigh*

Che Nur Wannabeslim said...

U knw what..we're on the same boat..sbb tak nak jadi mcm dl lg la saya buat blog ni..I have to remind myself of that each and every single day! mcm ter'emo' lak komen ni..hiiii