Monday 8 August 2011

Salam semua!

Saya blogger baru. Blog ini cuma tentang 'Weight Loss & Diet Journal'. Tiada yang luar biasa tapi penting bagi saya.

Saya akan menulis, bercerita, dan 'bergebang' tentang segala tips, info dan rahsia yang ada di dunia ini untuk kurus dengan sihat. (nampak tak ayat tu 'diboldkan'? ayat itu agak propa tapi ingat ye point yang penting di situ - ialah kurus dengan sihat, itu matlamat saya okay, jangan lupa tau.)

Saya teruja seorang diri.
Pertama, kerana dengan entry ini, secara  rasminya saya adalah seorang blogger.
Kedua, blog ini saya 'dedicated' khas untuk my diet buddy..(hampa tau sapa hampa)..

Kepada yang sudi membaca, terima kasih! Please check out this blog to keep up with me — kalau sudilah...so kita boleh jadi kurus+sihat=cantik bersama-sama..hohoho 

XOXO,
Che Nur Wannabeslim♥

2 comments:

fRom MiSs to mRs said...

sapa diet buddy tu??

Che Nur Wannabeslim said...

owh..nak tau ke? nanti saya cerita lagi dlm next entri..anyway, do i knw u? kot2 kenal..